Veelgestelde vragen

Tickets

Wanneer start de kaartverkoop voor de Kampvuurconcerten in 2026?

Wij hopen in november alles bekend te maken over de Kampvuurconcerten in 2026. We zijn er alweer maanden druk mee, bestaan volgend jaar 5 jaar, dus het wordt bijzonder!

Heb jij een idee, een tip, feedback of weet jij wie wij moeten programmeren? Stuur ons heel graag een mail via [email protected]

Wat is het verschil tussen een VELD en een VIP ticket?

Met een VELD ticket heb je een picknickplek. Je kunt lekker genieten in het veld op je zelf meegebrachte picknick kleed of krukje. Bij Kasteel Cannenburch is het grootste gedeelte van het veld betegeld.

Met een VIP ticket heb je een zitplek op een door ons verzorgde stoel in de VIP area rondom het podium. Je ontvangt een welkomstdrankje, plaid en kunt gebruik maken van de VIP bar. Met dit ticket is er geen garantie dat je bij regen droog zit.

NB: wil je staan met je VELD ticket? Dat kan; we vragen je om rekening te houden met andere bezoekers en aan de zijkanten/ achter te gaan staan. Als de artiest vraagt om mee te dansen, dan kun je dat natuurlijk ook midden in het veld doen 😉

Ik ben mijn ticket kwijt. Hoe kan ik deze terugvinden?

Via deze link kun je eenvoudig jouw tickets terugvinden.

Mijn door mij ingevulde mailadres klopt niet (meer). Hoe kan ik deze wijzigen?

Via deze link kan je eenvoudig je mailadres aanpassen.

Moet ik mijn tickets personaliseren?

Ja, we willen je vragen om vooraf je tickets te personaliseren. Dit doen wij om ongewenste handel in tickets te voorkomen. Hoe je dit doet, lees je hier.

Waar koop ik tickets voor de Kampvuurconcerten?

Tickets voor de kampvuurconcerten koop je alleen via onze officiële website: kampvuurconcert.nl

Koop geen tickets op websites zoals Viagogo, TopTicketShop, Budgetticket, Seatwave, Onlineticketshop, etc. Deze tickets zijn ongeldig. Kijk voor informatie over zwarthandel op www.weetwaarjekoopt.nl.

Wanneer je je ticket via Ticketswap hebt aangeschaft kunnen wij de geldigheid niet garanderen.

Kan ik mijn tickets omzetten naar een andere datum of restitutie krijgen?

Eenmaal gekochte tickets omzetten naar een andere datum is helaas niet mogelijk.

Er wordt alleen restitutie verleend wanneer een concert wordt afgelast of wanneer een concert wordt verplaatst. In alle andere gevallen wordt er geen restitutie verleend (zie hiervoor ook onze Algemene Voorwaarden). Wanneer je niet kunt komen of er is sprake van overmacht wordt er geen restitutie verleend.

Kun je je verzekeren voor annulering van de tickets in bijzondere gevallen?

Bij de aankoop van je tickets kun je kiezen voor Upgraded Refund Terms. In geval van bijvoorbeeld ziekte, vertraging van vlucht, falen van openbaar vervoer kun je hier gebruik van maken. Alle voorwaarden vind je in het ticketsysteem van Weeztix.

Eten & drinken

Is het toegestaan zelf eten en drinken mee te nemen?

Het is niet toegestaan zelf eten en drinken mee te nemen tijdens de Kampvuurconcerten. Hier kan op gecontroleerd worden door beveiliging, registratie of organisatie. Eten en drinken wordt vervolgens verzocht achter te laten in uw auto, receptie of in afvalbakken. Hierop wordt na het achterlaten geen toezicht gehouden.

Wat is er eten en drinken bij de Kampvuurconcerten?

Elke avond openen wij om 17.00 uur ons gezellige foodcourt waar ambachtelijk eten en drinken geserveerd wordt.